MahabadJadual parameter penukar tenggelam minyakBidang mana yang boleh digunakan

  • masa pelepasan:2023-12-16 23:17:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:179
  • Penerangan pantas:

    Mahabad,Kebocoran minyak di flange looperBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?MahabadSeharusnya dikatakan se

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di flange looper

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

MahabadSeharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini,MahabadPembuat pengubah kuasa tenggelam minyak, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, pengubah minyak, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal,MahabadModel kemampuan pengubah tenggelam minyak, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


MahabadJadual parameter penukar tenggelam minyakBidang mana yang boleh digunakan



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya,MahabadPenukaran pengubah distribusi, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

marketPada pengurusan muatan:

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.


MahabadJadual parameter penukar tenggelam minyakBidang mana yang boleh digunakan



Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Standard eksekutifAkhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

MahabadGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

MahabadMaklumat produk lain
  • ZygageJembatan pengangkutan gudangApakah mekanisme penjepit akhir

    ZygageJembatan pengangkutan gudangApakah mekanisme penjepit akhir

  • ZygagePlatform penangkapan jenis gunting bergerakPemasang

    ZygagePlatform penangkapan jenis gunting bergerakPemasang

  • ZygageMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirKaedah pembinaan industri yang sesuai

    ZygageMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirKaedah pembinaan industri yang sesuai

  • BhiwandiKeperlukan tetapan pengubah jenis keringApa kelebihan harga dan prestasi

    BhiwandiKeperlukan tetapan pengubah jenis keringApa kelebihan harga dan prestasi

  • SalsalsallePlatform angkat hidraulik 10 meterCatatan mengenai sistem ekonomi

    SalsalsallePlatform angkat hidraulik 10 meterCatatan mengenai sistem ekonomi

  • SalsalsalleTanda jembatan naik bimbitAplikasi dalam struktur keluli mekanikal

    SalsalsalleTanda jembatan naik bimbitAplikasi dalam struktur keluli mekanikal

  • BisceglieJembatan pengangkutan khususApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    BisceglieJembatan pengangkutan khususApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • BiscegliePlatform penangkapan jenis gunting bergerakKeperluan dos

    BiscegliePlatform penangkapan jenis gunting bergerakKeperluan dos

  • segera:Peringatan: Maklumat MahabadJadual parameter penukar tenggelam minyakBidang mana yang boleh digunakan memberi anda MahabadJadual parameter penukar tenggelam minyakBidang mana yang boleh digunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan MahabadJadual parameter penukar tenggelam minyakBidang mana yang boleh digunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MahabadJadual parameter penukar tenggelam minyakBidang mana yang boleh digunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MahabadJadual parameter penukar tenggelam minyakBidang mana yang boleh digunakan. MahabadJadual parameter penukar tenggelam minyakBidang mana yang boleh digunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MahabadJadual parameter penukar tenggelam minyakBidang mana yang boleh digunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!